18 Eylül 2012 Salı

cumartesi günü istanbula yerleşicem. 

"istanbulda ölürüm diye çok korkuyorum." demişti hande. aslında aynısı bende de var. otobüsleri ya da ara sokakları çok tehlikeli değil mi ama? şok cihazı alıcam ama adam 40 lira dedi biz de "NAHAHA" dedik. 

üstünle buluşmak istiyorum ama bi daha buluşalım demem. yine ekilirim çünkü. sanırım hiç buluşamıycaz. e ölelim o zaman. ben bayadır ölüyorum zaten.

 irem de gitti. irem. ankaraya gitti. bazen acaba istanbul dışında bi yer düşünseydim nasıl olurdu diye düşünüyorum. ankara mesela. ya da izmir. yaz dışında çok güzel yer izmir. istanbul diye bi şey olmasaydı düşünebilirdim. 

istanbul dışında bi yer olsaydı muhtemelen tuba'dan da uzak olurdum. olmazdı. şimdi bi sene uzak kalıcaz yine, nasıl olacak bilmiyorum. bütün yaz iki 'ay ileri saralım lütfen' falan dedim ama sonunda '1 sene ileri sarabilir miyiz' demekten korkuyorum.

zarar ziyan hep.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder