19 Eylül 2012 Çarşamba

kabullen artık. bitti. bittiğini gör.
biten sensin. benim. ilerleyemiyoruz. sanırım kendimi kesmeyi gerçekten deniycem. başkasına aşık olduğunu görmektense ölmeyi tercih ederdim. etseydim. şimdi ölüyorum. ölmekteyim.
istediğin her şeyi yaptığım bi noktadayım. sense istemeyi bitirmiyorsun. istiyorsun. sürekli istiyorsun. istediğini alıyorsun ve yüzüme bakmıyorsun.
yüzüme baksana biraz. ben içime içime ağlıyorum. içime içime uyuyorum. içime içime yaşıyorum.
istediğin her şeyi yapıyorum allahın cezası, hala gelmiyorsun. yanlış yapıyorum, kuralına göre oynayamıyorum. bacaklarım üşüyor diyorum, umursamıyorsun. sanırım bunu hep ben seçiyorum.
ürperdin. gidip başkasını öpsem, gidip başkasıyla yatsam umrunda olmıycak. nefret ediyorum bundan. senden. kendimden. "sana karışan mı var" diyorsun. bana karışan olmadığından bu haldeyim. bana bi karış ya. birbirimize karışalım. dolanalım. parmaklarım saçlarıma karışsın. ama böyle kaybolmama izin verme çünkü ben kaybolduğumda,
fazla kayıp oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder